Obchodní podmínky

Podmínkou nákupu v internetovém obchodě Svět Tlapky na internetových stránkách www.svetlapky.cz je akceptace těchto Obchodních podmínek internetového obchodu Svět Tlapky (dále jen „Eshop“) a navazujícího reklamačního řádu dostupného na Obchodní podmínky - www.luxhomies.cz Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí nabídky prodávajícího k uzavření kupní smlouvy s Kupujícím. Kupující odesláním objednávky prostřednictvím Eshopu stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem seznámil, že s nimi souhlasí a výslovně je přijímá.

I.

Úvodní ustanovení

  1. Provozovatelem Eshopu je prodávající, společnost Svět Tlapky s.r.o., IČ 217 96 327, se sídlem a provozovnou na adrese Prostřední Bludovice 112, 739 37 Horní Bludovice, bankovní spojení: 2302922456/2010, tel. +420 777 897 481 (hovorné je účtováno dle běžného ceníku příslušného operátora), e-mail: info@svettlapky.cz (dále též jen jako „Provozovatel") zabývající se zejména prodejem, výrobou a úpravou chovatelských potřeb, jako jsou obojky a vodítka, pelíšků pro domácí mazlíčky, dřevěné stojany a doplňky a další.

  2. Provozovatel Eshopu prohlašuje, že všechny informace uvedené na jeho internetových stránkách jsou pravdivé a jsou v souladu se všemi obecně závaznými předpisy platnými a účinnými na území České republiky.

  3. Tyto obchodní podmínky platí pro objednávání Zboží prostřednictvím Eshopu. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Provozovatele coby Prodávajícího a Kupujícího a v aktuálním znění jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

  4. Komunikace s Kupujícím probíhá elektronicky e-mailem, poštou nebo telefonicky.

  5. Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou pro kupujícího podrobně popsány prostřednictvím portálu Eshopu přímo v průběhu objednávání Zboží.

  6. Před dokončením objednávky má kupující vždy možnost vrátit se o krok zpět a opravit chybu vzniklou při realizaci objednávky, zejm. upravit množství objednávaného zboží či přidat další výrobek. Celá objednávka bude následně automaticky aktualizována.

II.

Definice dalších pojmů

  1. Obchodní podmínky“ – jsou tyto obchodní podmínky a reklamační řád pro Eshop.

  2. Zboží“ – movitá věc, která je nabízena ke koupi v Eshopu, zejména obojky, vodítka, pelíšky, dřevěné stojánky a další doplňky pro domácí mazlíčky. Každá movitá věc je v nabídce Eshopu označena názvem a objednacím číslem (kódem) a je vyobrazena na fotografii. Tato fotografie je ilustrační s tím, že zejména nemusí zohledňovat všechny barevné či velikostní varianty, v nichž je Zboží v Eshopu nabízeno. U každého Zboží je uvedena rovněž jeho specifikace a užitné vlastnosti, popřípadě též barevné a velikostní provedení, materiál a další parametry a vlastnosti zboží. Informace o dostupnosti Zboží „skladem“ je pouze orientační, neboť stav skladem dostupného Zboží je průběžně aktualizován v návaznosti na realizované prodeje a informace o dostupnosti, resp. nedostupnosti Zboží skladem se tak mohou v Eshopu objevit s určitou časovou prodlevou. V případě skladové nedostupnosti Zboží, ohledně něhož byla uzavřena Kupní smlouva, Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů od uzavření Kupní smlouvy, objednávku odmítne. S výjimkou (i) odmítnutí objednávky Prodávajícím nebo (ii) vyprodání zásob dodá Prodávající Kupujícímu Zboží v rozsahu drobných dodatků či odchylek, které podstatně nemění podmínky nabídky zaslané s objednávkou.

  3. Prodávající“ – Svět Tlapky s.r.o., IČ 217 96 327, se sídlem a provozovnou na adrese Prostřední Bludovice 112, 739 37 Horní Bludovice

  4. Kupující“ – fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím Eshopu uzavře Kupní smlouvu s Prodávajícím, jejímž předmětem je dodávka Zboží. Kupující může být Spotřebitel, nebo Podnikatel.

  5. Podnikatel“ – Kupující, který při uzavírání a plnění Kupní smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

  6. Spotřebitel“ – Kupující, který při uzavírání a plnění Kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání.

  7. Objednávka" - přijetí nabídky na uzavření Kupní smlouvy. Kupující je Prodávajícím o přijetí Objednávky automaticky informován elektronickou poštou. Veškeré přijaté objednávky jsou považovány za přijetí nabídky i v případě, že Kupující neuvede svoji e-mailovou adresu nebo ji zadá ve špatném formátu. Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu oprávněn žádat Kupujícího o potvrzení Objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky, e-mailem či písemně.

  8. Kupní smlouva“ – smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím Eshopu, jejímž předmětem je dodání Zboží za Kupní cenu. Na základě Kupní smlouvy se Prodávající zavazuje dodat Kupujícímu Předmět prodeje a umožnit mu nabýt vlastnické právo k Předmětu prodeje a Kupující se zavazuje Předmět prodeje převzít a zaplatit za něj Prodávajícímu Kupní cenu. V případě, že je Kupní smlouva uzavřena mezi Prodávajícím a Spotřebitelem, řídí se tato smlouva i právní vztahy s ní související příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), a to zejména ustanovením § 2079 a násl. a § 1810 a násl. V případě, že je Kupní smlouva uzavřena mezi Prodávajícím a Podnikatelem, řídí se tato smlouva i právní vztahy s ní související příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, a to zejména ustanovením § 2079 a násl. Smlouva je uzavřena v českém jazyce.

  9. Předmět prodeje“ – Zboží vybrané Kupujícím z nabídky Eshopu, které Kupující kupuje na základě Kupní smlouvy.

  10. Kupní cena“ – peněžní částka, která je úplatou za prodej Zboží a která je uvedena v nabídce Eshopu u Zboží, a to včetně DPH (není-li výslovně uvedeno jinak), v okamžiku uzavření Kupní smlouvy.

  11. Náklady na odeslání“ – peněžní částka, která je úplatou za odeslání Zboží (doprava, poštovné, balné) do Místa plnění, ve výši uvedené v aktuálním sazebníku Nákladů na odeslání. V případě odstoupení od smlouvy ponese Kupující náklady za navrácení Zboží jen pokud toto Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

  12. Místo plnění“ – místo, které Kupující označí při uzavírání Kupní smlouvy jako místo, kam má být Prodávajícím odeslán Předmět prodeje.

III.

Uzavření Kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva je, s výjimkou dále uvedenou, uzavřena řádným učiněním závazné Objednávky ve formě interaktivního vyplnění závazné Objednávky, obsahující zejména identifikační údaje Kupujícího, druh Zboží, provedení Zboží, Místo plnění, Kupní cenu Zboží a souhlas s Obchodními podmínkami, a odesláním vyplněné Objednávky prostřednictvím internetových stránek luxhomies.cz
  2. Nestanoví-li právní předpisy jinak, platí, že vyjde-li po uzavření Kupní smlouvy najevo, že dodání Předmětu prodeje není možné, neboť Předmět prodeje neexistuje a není možné jej opatřit, nebo dodání Předmětu prodeje sice je možné, ale jen za vyšší cenu, s vyššími náklady nebo s jinými obtížemi, zejména v případech, kdy Předmět prodeje není skladem, takže poskytnutí plnění je pro Prodávajícího nevýhodné, neboť náklady na jeho poskytnutí neodpovídají hodnotě protiplnění, které má Prodávající obdržet, nebo plnění není možné poskytnout ve lhůtě stanovené v Kupní smlouvě, je Prodávající oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy. Prodávající je rovněž oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy, je-li Zboží na Eshopu chybně naceněno, zejména je-li Kupní cena zjevně nepřiměřeně nízká. 

IV.

Dodací podmínky

  1. Nestanoví-li zákon jinak, Prodávající splní svou povinnost dodat Předmět prodeje Kupujícímu v okamžiku, kdy předá Předmět prodeje dopravci zajišťujícímu přepravu Předmětu prodeje pro Kupujícího.

  2. Dodaný Předmět prodeje je Kupující povinen převzít. Pokud Kupující řádně dodaný Předmět prodeje nepřevezme, je Prodávající oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy. V tomto případě je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu Náklady na odeslání.

  3. Prodávající může dodat Předmět prodeje Kupujícímu nejpozději do tří týdnů od uzavření Kupní smlouvy a v případě, že je Kupní cena placena předem nebo je požadována záloha, pak do tří týdnů ode dne zaplacení Kupní ceny nebo zaplacení zálohy. Jedná-li se o Předmět prodeje, který je označen popiskem „na výrobu" nebo „na objednávku“, může Prodávající s ohledem zejména na možné prodlevy při dodání potřebného materiálu a jiných vstupů dodat Předmět prodeje i po uvedené lhůtě, o čemž však Kupujícího v předstihu vyrozumí. Přesný termín dodání v rámci této lhůty sdělí Kupujícímu Prodávající nebo dopravce zajišťující přepravu Předmětu prodeje pro Kupujícího telefonicky nebo e-mailem.

  4. Kupující je při přebírání Předmětu prodeje od dopravce provádějícího přepravu Předmětu prodeje do Místa plnění povinen zkontrolovat neporušenost obalu Předmětu prodeje s tím, že pokud při kontrole zjistí, že obal je porušen nebo je zásilka obsahující Předmět prodeje jinak poškozena nebo zdeformována, nesmí zásilku obsahující Předmět prodeje převzít a je povinen Prodávajícího neprodleně informovat o důvodech, proč Předmět prodeje nepřevzal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky. Nestanoví-li zákon jinak, Prodávající je oprávněn dodat Kupujícímu náhradní plnění do 30 dnů ode dne, kdy bylo Kupujícím oprávněně odmítnuto převzetí Předmětu prodeje. V takovém případě jsou nároky Kupujícího řešeny v reklamačním řízení.

V.

Přechod nebezpečí škody na Předmětu prodeje a přechod vlastnického práva k Předmětu prodeje, výhrada vlastnictví

  1. Nebezpečí škody na Předmětu prodeje přechází z Prodávajícího na Kupujícího v okamžiku převzetí Předmětu prodeje Kupujícím. Má-li Kupující převzít věc od třetí osoby, přechází na něho nebezpečí škody okamžikem, kdy mohl s věcí nakládat, ne však dříve než v době určené jako čas plnění.

  2. Vlastnické právo k Předmětu prodeje přechází z Prodávajícího na Kupujícího v okamžiku převzetí Předmětu prodeje Kupujícím nebo v okamžiku úplného zaplacení Kupní ceny, a to dle toho, která z uvedených skutečností nastane později.

 

VI.

Kupní cena, platební podmínky a slevy

  1. Kupující se zavazuje zaplatit Prodávajícímu sjednanou Kupní cenu a Náklady na odeslání platbou předem způsobem uvedeným na Eshopu. Kupující si volí z nabízených způsob placení Kupní ceny při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady na odeslání jsou splatné spolu s Kupní cenou, a to stejným způsobem. Doklad o zakoupení Předmětu koupě bude Kupujícímu zaslán elektronickou formou na e-mail. Je-li Prodávající povinen vystavit daňový doklad ve smyslu dotčených právních předpisů, obdrží jej Kupující s vyúčtováním Kupní ceny a Nákladů na odeslání spolu s Předmětem prodeje, a to v elektronické podobě e-mailem. Před odesláním objednávky bude Kupující prostřednictvím portálu Eshopu obeznámen s kompletní specifikací částky Kupní ceny, včetně uvedení zejména ceny Zboží, případné DPH, ceny včetně případné DPH, veškerých poplatků, nákladů na dopravu či jakýchkoli jiných souvisejících nákladů. Kupující odesláním objednávky prostřednictvím Eshopu stvrzuje, že byl s kompletní specifikací částky Kupní ceny obeznámen.

  2. Kupní cena, resp. záloha na Kupní cenu a Náklady na odeslání se považují za zaplacené v okamžiku, kdy je příslušná finanční částka připsána na bankovní účet Prodávajícího. Pokud nejsou Kupní cena, resp. záloha na Kupní cenu a Náklady na odeslání zaplaceny do 14 dnů ode dne, kdy byla uzavřena Kupní smlouva, má Prodávající právo od Kupní smlouvy odstoupit. Předmět prodeje je dodán až poté, kdy jsou Kupní cena, resp. záloha na Kupní cenu a Náklady na odeslání v plné výši zaplaceny Kupujícím. Uvedené neplatí, zvolil-li Kupující jako způsob platby dobírku, tedy platbu až při převzetí Zboží (dále jen „Dobírka“). V takovém případě je Zboží odesláno ještě před uhrazením Kupní ceny s tím, že Náklady na odeslání jsou navýšeny o poplatek za Dobírku. Pokud Kupující následně odmítne Dobírku uhradit, je povinen Prodejci uhradit i takto navýšené Náklady na odeslání. Kupující je rovněž povinen v takovém případě uhradit Prodávajícímu na jeho výzvu náklady na uskladnění Zboží, manipulaci s ním a jeho další balné, a to ve fixní výši 800,- Kč.

  3. Prodávající může při prodeji Zboží nabízet Zboží za nižší cenu, než je cena, za kterou je Zboží běžně nabízeno. Prodávající dále může nabízet za nižší než běžnou cenu též Zboží jen určitých parametrů, velikostí, barev či užitných vlastností. U Zboží, na něž je poskytována sleva, je výslovně uvedena cena Zboží před slevou a cena Zboží po slevě. Prodávající dodává Zboží za nižší cenu jen do vyprodání skladových zásob tohoto Zboží. V případě, že po uzavření Kupní smlouvy vyjde najevo, že Předmět prodeje není možné dodat za nižší cenu, neboť došlo k vyprodání skladových zásob, je Prodávající oprávněn odmítnout objednávku, případně oznámit tuto skutečnost Kupujícímu s tím, že v případě, že Kupující nemá zájem o dodání Předmětu prodeje za běžnou cenu, mají Kupující i Prodávající právo odstoupit od Kupní smlouvy.

  4. V případě odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího vrátí Prodávající Kupujícímu peněžní prostředky, které Prodávající od Kupujícího na základě smlouvy přijal, snížené případně o adekvátní částku odpovídající opotřebení Zboží.

 

VII.

Užívání a údržba Zboží

  1. Při výběru Zboží je nutné, aby zvolený druh a provedení výrobku přesně odpovídalo potřebám uživatele Zboží. Kupující před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování Zboží. Pouze Zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a rozměrového je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití Zboží.

  2. V případě, že je způsob užívání Předmětu prodeje stanoven v návodu na užívání, je Kupující povinen se s tímto návodem před započetím užívání Zboží seznámit.

  3. Po celou dobu užívání zakoupeného Zboží je nutné věnovat dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto Zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např. nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu. Vliv prostředí a okolnosti užívání, které mohou snižovat životnost Zboží a Prodávající za ně nemůže nést odpovědnost (např. vystavení nepříznivým povětrnostním podmínkám, kontakt Zboží s předměty s ostrými hranami apod.), stejně jako nevhodně zvolené provedení Zboží (např. váhové limity, odolnost materiálu apod.) nemohou být důvodem k pozdější reklamaci. Také vada, která vznikla neodbornou manipulací nebo neodbornou instalací, nemůže být důvodem k reklamaci.

  4. Při údržbě Zboží je třeba dodržovat vhodné postupy dle informací uvedených na Zboží, případně na Eshopu. Při intenzivním či nevhodném užívání nebo nedostatečné či nesprávné údržbě nemusí životnost Zboží dosáhnout záruční doby a může dojít k poškození či zničení Zboží běžným opotřebením (jako např. nadměrné opotřebení, nežádoucím praním, sušením či žehlením).

  5. Za vadu Zboží nelze považovat změnu (vlastnosti) Zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je Zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození vnějším vlivem nebo jiného nesprávného zásahu Kupujícího či třetí osoby.

VIII.

Odstoupení Spotřebitele od Kupní smlouvy, informační povinnost Prodávajícího

  1. Prodávající tímto výslovně upozorňuje a poučuje Spotřebitele na jeho právo odstoupit bez uvedení důvodu od Kupní smlouvy ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů, přičemž tato lhůta běží ode dne uzavření smlouvy, a jde-li o: 
             a) Kupní smlouvu, ode dne převzetí Zboží,
             b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky Zboží, nebo
             c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka Zboží, ode dne převzetí první dodávky Zboží.

         Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení zde.

  1. Kupující, který je Spotřebitelem, však nemůže takto ve smyslu odst. 1. tohoto článku odstoupit mimo jiné od Kupní smlouvy, jejímž předmětem byla dodávka Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro Kupujícího.

  2. Kupující je povinen bezodkladně oznámit Prodávajícímu, že odstupuje od Kupní smlouvy. Oznámení musí být odesláno Prodávajícímu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí Předmětu prodeje Kupujícím.

  3. V případě odstoupení od Kupní smlouvy je Kupující povinen vrátit Prodávajícímu Předmět prodeje nepoužitý a nepoškozený společně s případnými dárky, které Kupující obdržel spolu s Předmětem prodeje. Vrácení Předmětu prodeje zajišťuje Kupující jeho odesláním na adresu provozovny nebo osobním doručením do provozovny Prodávající.

  4. Veškeré náklady související s vrácením Předmětu prodeje Prodávajícímu nese Kupující. Přijetí zásilky na účet Prodávajícího je Prodávající oprávněn odmítnout.

  5. Prodávající vrátí Kupujícímu všechny peněžní prostředky, tj. zejména zaplacenou Kupní cenu a Náklady na dodání, které od Kupujícího přijal, a to zpětnou platbou na účet Kupujícího, z nějž byla realizována platba, nebo na účet uvedený Kupujícím. Prodávající může Kupujícímu vrátit tyto peněžní prostředky též v hotovosti v případě, že je Předmět prodeje vrácen jeho předáním v provozovně Prodávajícího. Prodávající vrátí Kupujícímu všechny přijaté peněžní prostředky do 14 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy, ne však dříve, než mu Kupující Předmět prodeje předá nebo prokáže, že Předmět prodeje odeslal. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Spotřebiteli Náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

 

IX.

Poučení o právech Kupujícího při zpracování osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje o Kupujícím výlučně pro účely plnění práv a povinností dle Kupní smlouvy, zejména pak zpracování, vyřízení a doručení objednávky, inkaso pohledávek a předcházení hackerských útoků. Mezi zpracovávané údaje patří osobní údaje v rozsahu objednávkového formuláře, data o objednávce a informace o dopravě a platbě a případné další údaje, pokud si Kupující zřídí na Eshopu svůj zákaznický účet. V takovém případě je Kupující povinen chránit své přístupové údaje k zákaznickému účtu (zejména heslo) a nikomu jej nesdělovat. Za případné zneužití zákaznického účtu Kupujícího nenese Prodávající žádnou odpovědnost.

  2. K jinému zpracovávání osobních údajů o Kupujícím je Prodávající oprávněn pouze se souhlasem Kupujícího. Osobním údajem se rozumí jakákoliv informace týkající se určeného nebo určitelného subjektu údajů. Subjekt údajů se považuje za určený nebo určitelný, jestliže lze subjekt údajů přímo či nepřímo identifikovat zejména na základě čísla, kódu nebo jednoho či více prvků specifických pro jeho fyzickou, fyziologickou, psychickou, ekonomickou, kulturní nebo sociální identitu.

  3. Kupující má právo požadovat informace o účelu zpracování osobních údajů, informace o rozsahu a kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně údaje o zdroji, ze kterého byly osobní údaje získány, plánované době uchování, skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování včetně profilování, a informace o případných příjemcích nebo kategoriích příjemců osobních údajů. Kupující má dále právo žádat opravu nebo výmaz osobních údajů, jsou-li nepřesné, resp. jestliže pominul účel jejich zpracování.

  4. Kupující má právo získat od Prodávajícího osobní údaje, které se jej týkají a jež poskytl Prodávajícímu. Toto právo by se mělo uplatnit v případě, kdy subjekt údajů poskytl osobní údaje na základě svého souhlasu, nebo pokud je zpracování potřebné za účelem plnění smlouvy. Prodávající na základě žádosti Kupujícího poskytne Kupujícímu tyto údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.

  5. Ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) má Kupující právo požadovat informace o účelu zpracování osobních údajů, informace o rozsahu osobních údajů, které jsou předmětem zpracování a jejich kategorií, včetně údaje o zdroji, ze kterého byly osobní údaje získány, plánované době zpracování, skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, a informace o případných příjemcích nebo kategoriích příjemců osobních údajů.

  6. Kupující, který Prodávajícímu poskytl své osobní údaje, má také právo:
    a) požadovat od Prodávajícího přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz a/nebo omezení jejich zpracování;
    b) na přenositelnost osobních údajů k jinému správci, je-li to technicky proveditelné;
    c) budou-li osobní údaje předávány do třetí země, být o tomto informován, jakožto i o vhodných bezpečnostních zárukách, které se vztahují na předání;
    d) kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů včetně práva na to, aby osobní údaje byly bez zbytečného odkladu vymazány nebo anonymizovány, pokud neexistuje žádný jiný právní důvod pro jejich zpracování. Odvolat souhlas je možné písemně na adrese Prodávající
    e) vznést námitku proti zpracování osobních údajů z titulu oprávněného zájmu a plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci;
    f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu, které se ho týkají, což zahrnuje i profilování, jestliže se týká přímého marketingu.

  7. Domnívá-li se Kupující, že je zpracování osobních údajů v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nebo v rozporu s právními předpisy, je oprávněn požadovat omezení zpracování, vznést námitku, žádat vysvětlení a odstranění takto vzniklého stavu, zejména pak požadovat opravu, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Domnívá-li se Kupující, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (uoou.cz).

X.

Závěrečná ustanovení

  1. V případě, že z Kupní smlouvy, popřípadě ze zákona vyplývá povinnost jedné smluvní strany oznámit nebo sdělit určitou skutečnost druhé smluvní straně, pak je toto oznámení či sdělení možné provést též telefonicky, nebo elektronicky datovou zprávou, která nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem nebo elektronickou známkou. Takové oznámení nebo sdělení se považuje za doručené v okamžiku, kdy dojde do sféry adresáta a adresát má objektivně možnost se s oznámením nebo sdělením seznámit. Poštovní zásilka se za podmínky, že nebyla doručena přímo adresátovi, považuje za doručenou desátým dnem ode dne, kdy byla uložena na poště, nebo dnem, kdy bylo její převzetí odmítnuto.

  2. Prodávající zajišťuje archivaci znění Kupní smlouvy včetně obchodních podmínek, a to v elektronické podobě po dobu čtyř let ode dne uzavření Kupní smlouvy. Na základě písemné žádosti Kupujícího poskytne Prodávající Kupujícímu v rámci uvedené lhůty znění Kupní smlouvy včetně obchodních podmínek.

  3. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 18.11.2024 a platí do odvolání. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Obchodní podmínky včetně Nákladů na odeslání bez předchozího upozornění.