Časté dotazy
Zde najdete odpovědi na otázky, které nám naši zákazníci nejčastěji pokládají.
+
Jsou misky součástí stojánků?
Ano, u nás jsou misky vždy součástí zakoupených stojánků.
+
Můžu použít své vlastní misky?
Ano, můžete. Nicméně doporučujeme s námi zkonzultovat průměr vašich misek. Jsme schopni případně poupravit otvory horní desky.
+
K čemu slouží přední vzor u stojánků?
Je to designový prvek, ale také vhodně zakrývá misky pod horní deskou.
+
K čemu slouží zadní deska?
Je to designový prvek. Zadní deska také zabraňuje zašpinění stěny.
+
Které přepravce využíváte?
Využíváme GLS. Poskytují velké množství výdejních míst a krátké dodací termíny. Jsou také ochotni, jako jedni z mála, vyzvedávat zásilky přímo u nás a tím urychlují dodání.
+
Které platební metody využíváte?
Prozatím využíváme GoPay, platbu převodem a na dobírku. Platebních metod je velká řada a bohužel nelze obsáhnout všechny. Do budoucna přemýšlíme o rozšíření platebních metod a situaci budeme analyzovat, tak abychom uspokojili, co největší počet zákazníků.
+
Plánujete rozšířit výrobkové portfolio?
Ano, plánujeme. Uvažujeme jednak o dalších výrobcích ze dřeva, vylepšení pelíšku, ale taky bychom rádi přidali krmivo a pamlsky v nejvyšší možné kvalitě. Pokud budete mít jakékoliv tipy či nápady na rozšíření portfolia, jsme jedno ucho :-)
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Zkuste nás kontaktovat.